www.superstrona.com
Zajebioza-Forum.eu
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


The Sims 3 (2009) PC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.superstrona.com Strona Główna » GRY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gandziarz
Administrator



Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/10
Skąd: Wyrzysk

PostWysłany: Pią 19:11, 19 Cze 2009    Temat postu: The Sims 3 (2009) PC



WYMAGANIA

Desktop XP service pack 2

* Procesor: Pentium IV 2.0 GHz / Athlon XP 2000+
* RAM: 1 GB
* Grafika: GeForce FX 5900 / Radeon 9500
* RAM grafiki: 128 MB

Desktop Vista service pack 1

* Procesor: Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
* RAM: 1,5 GB
* Grafika: GeForce FX 5900 / Radeon 9500
* RAM grafiki: 128 MB

Laptop XP service pack 2

* Procesor: Pentium IV 2.0 GHz / Athlon XP 2000+
* RAM: 1,5 GB
* Grafika: GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600
* RAM grafiki: 128 MB

Laptop Vista service pack 1

* Procesor: Pentium IV 2.4 GHz / Athlon XP 2400+
* RAM: 2 GB
* Grafika: GeForce Go 6200 / Radeon mobile 9600
* RAM grafiki: 128 MB





The Sims 3 to kolejna część bestsellerowej serii zapoczątkowanej w 2000 roku. Gra stanowi symulacja ludzkiego życia, począwszy od narodzin aż po samą śmierć z zachowaniem towarzyszących temu procesowi wydarzeń (pierwszy pocałunek, małżeństwo, przejście na emeryturę etc.).


Maxis ( producent )
Electronic Arts Inc. ( wydawca )
Electronic Arts Polska ( dystrybutor PL )
logiczne / strategiczne
czerwiec 2009 ( światowa data premiery )
czerwiec 2009 ( data wydania w Polsce )
tryb gry: single player
wymagania wiekowe: 12+


The Sims 3 to kolejna część bestsellerowej serii zapoczątkowanej w 2000 roku. Gra stanowi symulacja ludzkiego życia, począwszy od narodzin aż po samą śmierć z zachowaniem towarzyszących temu procesowi wydarzeń (pierwszy pocałunek, małżeństwo, przejście na emeryturę etc.).

Developerzy poczynili wiele usprawnień w stosunku do tego, co zaoferowano w The Sims 2 i jego dodatkach. W Ä?żË?trójceÄ?żË? podczas tworzenia nowego bohatera gracz z puli niemalże stu różnych cech określających osobowość wybiera pięć. Decyzję tę warto przemyśleć, ponieważ wskazane elementy mają niemały wpływ na rozgrywkę, np. Sim odznaczający się mądrością zdecydowanie szybciej uczy się, w konsekwencji czego ma większe szanse na awans w pracy. Spore znaczenie odgrywa również zredukowanie pasków potrzeb do zaledwie trzech Ä?żË? głód, higiena i energia. Nie oznacza to jednak, że nie trzeba przejmować się nastrojem sterowanej postaci. Simowie posiadają swego rodzaju humorki, nastroje, a nawet drobne załamania nerwowe, np. w przypadku śmierci kogoś bliskiego.

Wraz z The Sims 3 do rozgrywki zostaje wprowadzony system marzeń i postanowień, podobny do pragnień i obaw z Ä?żË?dwójkiÄ?żË?. Kupując dziecku teleskop można sprawić, że zacznie ono śnić o karierze astronoma. Poznając atrakcyjną osobą Sim może postanowić, że zaprzyjaźni się z nią. Warto zaznaczyć, że za nie zrealizowane postanowienia i marzenia nie ma żadnych kar Ä?żË? zwyczajnie zostają one zapomniane i zastąpione przez inne.

Drobne zmiany dotknęły również sfery zawodowej. Użytkownik jest w stanie w pewnym sensie kontrolować godziny pracy Ä?żË? zdecydować o wcześniejszym wyjściu lub zostaniu po godzinach. Może on także określić swój stosunek do przełożonego Ä?żË? chcąc w łatwy sposób zdobyć awans należy zwyczajnie podlizywać się mu. Z karierą bezpośrednio został związany system okazji, który można wyjaśnić poprzez następujący przykład: gdy w restauracji, w której popsuje się zmywarka, Si dostaje szansę wykazania się poprzez umycie sterty brudnych talerzy.

Niemniej największym novum w stosunku do wydanych wcześniej pozycji jest brak granic pomiędzy parcelami. Poszczególne lokacje nie są już wyciętymi fragmentami wirtualnego świata, lecz stanowią jedną całość. Dzięki temu Sim bez problemu może przechadzać się po ulicach miasteczka czy odwiedzać sąsiadów. Co więcej opuszczając granice własnej działki czas nie zatrzymuje się w miejscu dla pozostałych członków rodziny Ä?żË? wirtualny świat żyje własnym życiem, a postaci sterowane przez użytkownika są częścią większej całości. Niemniej jednak decyzje podjęte przez gracza wywierają większy lub mniejszy wpływ na losy mieszkańców okolicy.

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzegorz




Dołączył: 19 Cze 2009
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/10

PostWysłany: Sob 22:07, 20 Cze 2009    Temat postu:

Super Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.superstrona.com Strona Główna » GRY Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin